بازدید جناب آقای مهندس عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین و هیات همراه از کارخانه کیان پانل

بازدید اتاق بازرگانی قزوین
Print

جناب آقای مهندس عبدیان رییس اتاق بازرگانی استان قزوین عصر سه شنبه  مورخ 1402/10/05  به همراه هیئت همراه از شرکت کیان پانل بازدید کردند. جناب آقای مهندس عبدیان رییس اتاق بازرگانی استان قزوین : ظرفیت های کم نظیر شرکت کیان پانل در استان ناشناخته مانده است .

دراین برنامه، مهندس عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین،یکی ازسیاستهای راهبردی دورششم فعالیت اتاق بازرگانی قزوین راحضورمستقیم درشهرستانها وشهرک های صنعتی در مناطق مختلف استان وآشنایی باشرکتهای فعال و پویا اماکمترشناخته شده درسطح استان برشمرد.
درادامه این برنامه،به گفته جناب آقای مهندس کرمی قائم مقام مدیر عامل این مجموعه که ازشرکتهای گروه تیراژ محسوب می شود ؛ کیان پانل تولیدکننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری، کانکس وکمپ محسوب شده و با ۱۸سال سابقه درمحدوده استان قزوین وکمترین فاصله ممکن باجاده های مواصلاتی و دسترسی به استانهای تهران، البرز،مرکزی ،قزوین ،زنجان ، سمنان و گیلان قراردارد و خط دوم تولید آن نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

جناب آقای مهندس کرمی قائم مقام مدیر عامل شرکت کیان پانل : شرکت کیان پانل در مدت 17 سال فعالیت خود کمترین سهم را در تامین ساندویچ پانل استان قزوین داشته است . این در حالی است که در سال های گذشته بیش از 50 درصد تولیدات این شرکت به جنوب کشور، برای شرکت های بزرگ نفتی و پتروشیمی ارسال شده است.

 

جناب آقای نجفی مدیر عامل شهرک صنعتی آراسنج : شرکت کیان پانل یکی از شرکت های پیشرو ، موفق و خوشنام در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری میباشد.

 

به گزارش خبرنگار ما مهندس مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی استان قزوین ،جناب آقای سعید نجفی مدیر عامل شهرک صنعتی آراسنج ، جناب آقای پازوکی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و تعدادی از کارشناسان اتاق بازرگانی ضمن بازدید از شرکت کیان پانل در شهرستان بوئین زهرا با جناب آقای مهندس کرمی قائم مقام مدیر عامل شرکت  در زمینه ظرفیت ، مشکلات و موانع پیش روی این شرکت  گفتگو کردند.

 

در این نشست ابتدا، جناب آقای مهندس کرمی قائم مقام مدیر عامل شرکت کیان پانل ضمن خیر مقدم و با بیان اینکه حضور نماینده بخش خصوصی صنعت استان قزوین در شرکت کیان،  باعث دلگرمی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت شده است اظهار کرد : شرکت کیان پانل یکی از شرکت های گروه تیراژ که در سال 1342 تاسیس شده است، می باشد.

 

وی افزود : در حال حاضر گروه تیراژ  پس از 60 سال فعالیت به همراه شرکت های وابسته به عنوان شرکت های صاحب نام، توانمند درحوزه اجرای پروژه های بزرگ راه، راه آهن و ابینه در سطح کشور شناخته شده است و تاکنون پروژه های بسیار بزرگی از جمله پروژه راه آهن قزوین به رشت، آزادراه قزوین به رشت ، آزادراه قزوین به زنجان و… در مجموع بیش از 1800 کیلومتر آزاد راه و … در اقصی نقاط کشور در مدت فعالیت شرکت، احداث و به بهره برداری رسیده است .

 

تولیدکننده ادامه داد : درگروه شرکت های تیراژ، شرکت های تیراژه ماشین و تیراژ دیزل در استان سمنان در عرصه تولید ماشین آلات راه سازی ،کامیون و کشنده و … مشغول فعالیت هستند ،همچنین شرکت دیگری از مجموعه گروه تیراژ در حوزه معدن فعالیت دارد.

جناب آقای مهندس کرمی افزودند: شرکت کیان پانل نیز در سال 1383 فعالیت خود را در استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و ورق های فرم گرفته و فلاشینگ ،ساختمان های پیش ساخته و کانکس آغاز کرده است .

قائم مقام مدیر عامل شرکت کیان پانل با یادآوری اینکه شرکت های زیر مجموعه گروه تیراژ از جمله کیان پانل کاملا خصوصی است خاطرنشان کرد:  هدف و تلاش مجموعه کیان پانل در مدت زمان  فعالیت خود این بوده است که برگ درخشانی را به صفحات زرین گروه تیراژ بیافزاید.

 

این مقام بیان داشت : ظرفیت تولید شرکت کیان پانل در دو شیفت کاری قادر به تولید یک میلیون متر مربع تولید انواع ساندویچ پانل است.

جناب آقای مهندس کرمی خاطرنشان کرد : خط جدید شرکت کیان پانل با پیشرفت 90 درصدی و با توانایی تولید با پشم سنگ و پلی استایرن آماده بهره برداری می شود و انشااله بر اساس زمان بندی تعیین شده قبل از پایان سال جاری این خط وارد مدار تولید خواهد شد که علاوه بر افزایش ظرفیت تولید شرکت، زمینه اشتغال تعدادی از جوانان منطقه را فراهم خواهد کرد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت کیان پانل افزود : شرکت کیان پانل با توجه به موقعیت ممتازی که دارد می تواند نیازهای استان های غرب و شرق ، شمال و مرکز و درمجموع استان های صنعتی کشور را در زمینه ساندویچ پانل تامین کند.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر بیشترین مشتریان و مصرف کنندگان محصولات تولیدی شرکت کیان پانل از استان های دیگر می باشند تصریح کرد: با توجه به تجربه های موفق 17 ساله در پروژه های متعدد نفت ، گاز و پتروشیمی مایه افتخار و مباهات است که یک شرکت مستقر در استان قزوین نیاز های پروژه های مهم و زیر بنایی کشور را در اقصی نقاط کشور از جمله پروژه های مهم پتروشیمی، نفت و گاز را تامین می کند اما شرکت کیان باچنین ظرفیت ،توانمندی و رزومه کاری موفق و درخشان در استان قزوین کمتر شناخته شده است.

 

جناب آقای مهندس کرمی افزود : متاسفانه شرکت کیان پانل در مدت 17 سال فعالیت خود کمترین سهم را در تامین ساندویچ  پانل استان قزوین داشته است ،این در حالی است که در سال های گذشته بیش از 50 درصد تولیدات این  شرکت به جنوب کشور و برای شرکت های بزرگ نفتی و پتروشیمی ارسال شده است.

 

این مقام  افزود : با حضور تیم جدید و تلاش صادقانه همکاران بنده در سال 1400 نسبت به سال  1399 بیش از 23 درصد افزایش تولید داشته ایم  ودر سال 1401 نسبت به سال 1400بیش از 110 درصد رشد در زمینه تولید وجود داشته و در سال 1402 علی رغم تمام مشکلات ،87 درصد رشد را نسبت به سال 1401 داشته ایم؛  این بدان معنا است که میزان تولید و فروش شرکت نسبت به سال 1399 بیش از پنج برابر افزایش داشته است.

 

وی افزود : مجموعه شرکت کیان پانل در راستای  توسعه فعالیت و معرفی ظرفیت های شرکت خود نیازمند حمایت و پشتیبانی مدیران دولتی و بخش خصوصی استان قزوین است که حضور جناب آقای مهندس عبدیان به عنوان سکاندار بخش خصوصی استان و دیگر مسئولان دولتی ما را نسبت به تحقق اهداف برای توسعه فعالیت و افزایش تولید و در اختیار گرفتن بخشی از بازار استان در زمینه انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری، امیدوار ساخته است.

 

در ادامه این نشست صمیمی و کاری مهندس مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی استان قزوین به همراه هئیت همراه با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت اتاق بازرگانی، بررسی و بازدید میدانی از واحد های تولیدی و صنعتی در دستور کار قراردارد اظهار کرد : یکی از سیاست ها و رویکرد های جدید اتاق بازرگانی استان حضور در واحد های صنعتی و شنیدن مشکلات و موانع پیش روی صنعتگران که در خط مقدم جنگ اقتصادی قراردارند می باشد و در همین راستا تاکنون در تعدادی از واحد های صنعتی استان حضور پیدا کرده ایم و خوشبختانه پس از طرح مشکلات از سوی مدیران، بخشی از مسائل مطرح شده را پیگیری و رفع کرده ایم.

 

وی سپس شهرستان بوئین زهرا را یکی از مناطق با ظرفیت در عرصه صنعت و تولید مطرح کرد و گفت:  واقعیت این است که بخشی از ظرفیت های صنعت و تولید  این شهرستان ناشناخته و مغفول مانده است.

 

 

جناب مهندس عبدیان با بیان اینکه برای اولین بار است از شرکت کیان پانل بازدید می کند تاکید کرد : انصافا مجموعه شرکت کیان پانل یک واحد تولیدی بزرگ ، فنی ،عظیم و پویا است که تاکنون آنگونه که باید در استان مورد توجه قرار بگیرد؛  نگرفته است.

وی افزود : علی رغم اینکه چند دهه است در استان و در بخش تولید و صنعت فعالیت دارم، اولین بار است که می بینم در استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا چنین شرکت بزرگی در زمینه تولید ساندویچ پانل فعالیت دارد.

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین خاطرنشان کرد : واقعیت این است که به هر دلیل در استان فعالان بخش تولید و صنعت شناخت لازم را از تولیدات شرکت کیان پانل نداشته اند به همین دلیل محصولات مشابه این واحد را با صرف هزینه های بیشتر ازجمله حمل و نقل ،از  استان های دیگر تهیه کرده اند در صورتی که در این استان ، این محصول با کیفیت بالاتر و دسترسی آسان وجود داشته است.

 

جناب مهندس عبدیان گفت : در چند سال اخیر در استان قزوین واحدهای زیادی احداث شده اند اما  شرکت کیان پانل سهم ناچیزی را از بازار استان داشته است که این باعت ناراحتی است.

 

وی گفت : حتما در زمینه معرفی ظرفیت های شرکت کیان پانل به واحد های تولیدی و صنعتی استان از مدیریت شرکت حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و انشااله با توجه به عزم و اراده و انگیزه بالای مدیریت و کارکنان متخصص شرکت کیان پانل و همچنین وجود زیر ساخت های لازم که در شرکت وجود دارد در آینده شاهد افزایش میزان تولیدات شرکت باشیم.

 

جناب آقای سعید نجفی مدیر عامل شهرک صنعتی آراسنج نیز طی سخنانی با بیان اینکه صنعت گران و تولید کنندگان شهرستان بوئین زهرا علی رغم ظرفیت های فراوان مظلوم و ناشناخته باقی مانده اند اظهار کرد:  یکی از رویکردهای ما دعوت از مدیران دولتی و بخش خصوصی برای حضور در واحد های تولیدی و صنعتی است.

 

وی افزود: مدیران دولتی و بخش خصوصی می توانند با حضور از ظرفیت های واحد های صنعتی و تولیدی شهرستان بوئین زهرا  شناخت دقیق و میدانی پیدا کنند و همچنین فرصت مناسبی هم فراهم می شود که تولید کنندگان و صنعت گران شهرستان به طور چهره به چهره مشکلات و موانع پیش روی خود را مطرح کنند.

 

مدیر عامل شهرک صنعتی آراسنج با بیان اینکه تاکنون  تعدادی ازمدیران دولتی ومهندس مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی استان قزوین چندین بار در شهرستان بوئین زهرا حضور پیدا کرده اند خاطرنشان کرد : خوشبختانه با توجه به روحیه پیگیری مهندس عبدیان بخشی از مشکلات و موانعی که تولید کنندگان شهرستان بوئین زهرا مطرح کرده اند با پیگیری وی مرتفع شده اند.

 

جناب آقای نجفی با بیان اینکه شرکت کیان پانل یکی از شرکت های پیشرو ، موفق و خوش نام در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل است گفت :  در چند سال اخیر با حضور جناب مهندس کرمی خون تازه ای به مجموعه ی شرکت کیان پانل تزریق شده است و علی رغم تمام مشکلات هر سال شاهد افزایش تولیدات وهمچنین معرفی محصولات جدید هستیم.

 

این مقام تاکید کرد : اگر مشکلات شرکت کیان پانل از جمله سرمایه در گردش تامین شود و مدیران استان در جهت معرفی بیشتر محصولات به شرکت کمک کنند شرکت کیان پانل می تواند بخش اعظمی از نیاز  واحد های صنعتی و تولیدی استان قزوین را به انواع ساندویچ پانل تامین کند.

 

ایجادسایت و اپلیکیشن اختصاصی برای معرفی محصولات استان و شرکتهای تولیدی، کمبود نیروی متخصص و نیروی کارجوان دراستان به منظور جذب و دانش افزایی توسط شرکتهای تخصصی وهمچنین استقبال اتاق بازرگانی قزوین ازایجادرابطه مستقیم واحدهای تولیدی استان بایکدیگرازعمده مباحث مطرح شده دراین برنامه بازدید بود.

۵ دی ۱۴۰۲

ضخامت ساندویچ پانل

انواع ضخامت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل‌ها، محصولات نوآورانه‌ای در ساخت‌وساز صنعتی، به عنوان راه‌حل‌های کارآمد برای عایق‌بندی و پوشش دیوارها و سقف‌ها شناخته می‌شوند. این پانل‌ها که از دو

نمایش »
+98  902  82  58  616
+98  21  23  522  522
+98  21  222  33  681