مشخصات فنی ساختمان های پیش ساخته یا کمپ

Print

کمپ (ساختمان های پیش ساخته) :

ساختمان های پیش ساخته از دیگر محصولات شرکت کیان می باشد که با طراحی مدرن و مهندسی و طبق آخرین متد مهندسی طراحی و اجرا می گردد. ساختمان های پیش ساخته کیان با انواع طرح ها و ابعاد مختلف و همچنین تجهیزات جانبی و تکمیلی قابل تولید و سفارش می باشد.

ساختمانهای پیش ساخته کیان با قابلیت نصب در کلیه نقاط ایران و همچنین  قابلیت طراحی و ساخت بصورت طبقاتی می باشند .

مزایای ساختمانهای پیش ساخته کیان

  • استفاده از ساندویچ پانل کیان
  • تنوع در طرح و نقشه
  • نصب در کوتاهترین زمان
  • ابعاد دلخواه
  • عایق بودن در برابر حرارت و برودت
  • قابلیت نصب تجهیزات اداری و کامپیوتری
  • سرویسهای بهداشتی
  • احداث سالنهای غذاخوری و خوابگاهی

 

  • استراکچر ساختمان:

استراکچر از پروفیل ستونی با اتصالات جوشکاری شده یا پیچ و مهره ای و رنگ آمیزی با ضد زنگ استاندارد و یک لایه رنگ رویه.

  • پوشش دیوار:

جنس دیوار از ساندویچ پانل دیواری با عایق میانی پلی یورتان به ضخامت 6 سانت و یا هر سفارش دیگر مطابق با نظر مشتری با دانسیته ±40 و پوشش دو رو ورق گالوانیزه پیش رنگ شده تولید شرکت کیان پانل. در کمپها میتوان برای زیبایی بیشتر بر روی دیوار داخلی  پانلها از انواع پوششها و دیوار کوبها نیز استفاده کرد .

  • پوشش سقف:

جنس سقف از ساندویچ پانل سقفی با عایق میانی پلی یورتان با دانسیته 2±40 به ضخامت 4 سانت و یا هر سفارش دیگر مطابق با نظر مشتری ، دو رو ورق گالوانیزه و با رنگ درخواستی مشتری استفاده کرد. در قسمت سقف و پیرامون ساختمان 40 سانت سایبان در نظر گرفته می شود و در انتهای لبه های ساندویچ پانل های سقف از فلاشینگ جهت زیبایی بیشتر استفاده می گردد. در کمپها میتوان برای زیبایی بیشتر بر روی سقفهای داخلی پانلها از انواع پوششها ، سقفهای کاذب و …  نیز استفاده کرد .

 

  • درب و پنجره:

با شیشه های دو جداره کاملاً درزگیری شده و موثر در میزان مصرف انرژی بصورت بازشو

الف) پنجره ها از پروفیل لولایی یاثابت در ابعاد  100ˣ120 سانتی متر، توضیح اینکه عرض پنجره ها برابر عرض ساندویچ پانل های دیواری می باشد.

(پنجره ها دارای توری می باشد.)

ب) چهار چوب و فریم ور پنجره ها از آلومینیوم آنادایز شده رنگی (منظور از فریم دور پنجره پروفیلی آلومینیومی با مقطعH   می باشد که جهت نصب، آب بندی و استحکام محل اتصال پنجره و دیوار می باشد.)

ج) درب ورودی اصلی ساختمان آلومینیومی با پروفیل آنادایز شده درجه یک و رنگ کوره ای الکترو استاتیک و شیشه دو جداره می باشد.

د) درب ورودی اتاق ها دارای چهار چوب فلزی از پروفیل و با رنگ روغنی و درب چوبیHDF  مرغوب و درجه یک با پوشش رنگ پلی استر یا وکیوم PVC به رنگ دلخواه خریدار و با یراق و دستگیره و قفل سوئیچی می باشد.

ه) درب ورودی سرویس های بهداشتی داخل ساختمان چوبی HDF با مشخصات فوق، درب هر یک از سرویس های بهداشتی از جنس آلومینیوم آنادایز شده و با رنگ الکترواستاتیک و یا HDF و از طرف داخل ABS ضد آب می باشد.

  • سیم کشی برق و روشنایی:

سیم کشی برق و روشنایی از نوع رو کار همراه با کانال داکت PVC می باشد (لازم به ذکر است که کابل بکار برده شده جهت روشنایی از نمره 5/1ˣ3 و جهت پریز نمره5/2ˣ3 و همچنین جهت کولر گازی و اسپیلت از کابل نمره 4ˣ3 می باشد. برای هر اسپیلت و کولر یک مینیاتوری جداگانه در تابلو برق تعبیه می گردد). نوع کلید و پریز از نوع روکار تولید شرکت دلند می باشد و جهت هر 12 متر مربع دو عدد پریز و یک عدد کلید برق نصب می گردد.

جهت روشنایی از چراغ مهتابی دوقلو رفلکتوری با ترکیب نور آفتابی و مهتابی در نظر گرفته می شود، در قسمت های دارای سقف کاذب از چراغ های 60ˣ60 دارای لامپ کم مصرف و لوور آنادایز در انواع 36ˣ3 یا 36ˣ4 و ترکیب چراغ های سیلندری و لامپ کم مصرف 40 وات استفاده می گردد. ضمناً جهت هر ساختمان یک تابلو برق اصلی در ورودی ساختمان که دارای بریکر متناسب با مصرف، کلیدهای محافظ جان و کلیدهای مینیاتوری می باشد، بصورت استاندارد نصب می گردد.)

  • رنگ:

استراکچر ساختمان با یک لایه ضد زنگ پوشش داده می شود و با یک لایه رنگ روغنی به رنگ ساندویچ پانل رنگ آمیزی میگردد.

رنگ ساختمان از داخل و بیرون رنگ ساندویچ پانل بصورت پیش رنگ می باشد و پوشش کامل رنگ ستون ها و کلید آهن آلات استراکچر جهت یکدست شدن نما از داخل و بیرون ساختمان بعد از نصب در محل انجام می گردد.

 

 

ضخامت ساندویچ پانل

انواع ضخامت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل‌ها، محصولات نوآورانه‌ای در ساخت‌وساز صنعتی، به عنوان راه‌حل‌های کارآمد برای عایق‌بندی و پوشش دیوارها و سقف‌ها شناخته می‌شوند. این پانل‌ها که از دو

نمایش »
+98  902  82  58  616
+98  21  23  522  522
+98  21  222  33  681