ساندویچ پانل کیان

ساندویچ پانل
Print

ساندویچ پانل کیان پانل

 

شرکت قطعات پیش ساخته فلزی کیان (کیان پانل) ، با بهره مندی از مدرن ترین تكنولوژي تولید ساندویچ پانل تحت استاندارد های روز اروپا و مراحل گوناگون کنترل کیفی در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل در دو نوع سقفی و دیواری با استفاده از بهترین فوم های  پلی یورتان و ورق های استاندارد با قابلیت تولید روزانه بیش از7000 متر مربع ، در سال 1383 در زمینی بالغ بر 5 هکتار ، تاسیس و خدمات و محصولات خود را با پیشرفته ترین تکنیک های تولیدی و نظارتی ارائه می نماید.

 

 امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی ، توجه ویژه مهندسین طراح سازه ها و ساختمانهای صنعتی و دقت نظر خاص در طراحی فضایی سبکتر، مستحکمتر ، زیبا تر و اهمیت صرفه جویی درمصرف  انرژی در عصر بحران انرژی ، منتج به ظهور و تولید محصولی به نام ساندویچ پانل گردید .    

 با توجه به گستره کاربرد محصولات این شرکت ، اهمیت  استفاده از انواع پوششها برای کاربردهای مختلف آشکار گردیده است واستقبال از این محصول به قدری توسعه یافت که با توجه به نوع و درجه عایق بودن و کُند سوز بودن آن انواع مختلفی از عایقها ي پلی اورتان را وارد این صنعت کرد. استفاده از عایق پلي اورتان با توجه به ضریب انتقال حرارت فوق العاده پایین مورد توجه قرار گرفت  .

امروزه در کشور عزیزمان ایران، شاهد موارد کاربرد متعدد ساندویچ پانل اعم از ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی در مصارفی همچون یخچالها و سرد خانه های صنعتی ، سوله ها ، انبارها ، نیروگاهها ، فرودگاهها ، ویلاها ، نمایشگاهها ، مدارس ، بیمارستانها ، کانکس ، ساختمانهای پیش ساخته و … هستیم.

تلاش درجهت افزایش بهره وری و حرکت به سمت کیفیت بالا و کاهش قیمتها به نحوی که قابل مقایسه با سایر تولیدکنندگان در بستر تولیدات درجه یک جهانی باشد.

آموزش و ارتقای علمی کارکنان، کارشناسان و مدیران شرکت با دیدگاه ایجاد سازمانی یادگیرنده، پویا و منعطف.

بهبود مستمر در جهت به حداقل رساندن خطاها در سیستمها و فرآیندها.

بهره گیری از سیستمهای یکپارچه و فناوریهای نوین اطلاعاتی به منظور بهبود  مستمر  فرآیندهای شرکت.

در همین راستا شرکت کیان پانل نسبت به اخذ گواهینامه ها و استانداردهای مرتبط با محصولات خود همچون ISO 9001- HSE- OHSAS  و تعالی منابع انسانی از مراجع و شرکتهای معتبر جهانی نموده است.

 

امید است با اشاعه ویژگیهای منحصر به فرد محصولات این شرکت توسط سازمانها و نهادهای زیربط شاهد بهینه سازی مصرف انرژی ، ذخیره سازی منابع مالی ، زمانی و انسانی باشیم .

شرکت کیان محصولات خود را با انواع پوششها  از قبیل ورق های گالوانیزه رنگی، آلومینیوم رنگی، آلوزینک رنگی ، كاغذ كرافت با روكش فويل آلومينيوم و فويل آلومينيوم تولید و عرضه میدارد.

مهمترین ویژگیهای محصولات ما:

  • بهترین عایق در برابر حرارت و برودت
  • عایق در برابر صوت
  • سبک
  • مقاوم در برابر زلزله
  • بهداشتی و قابل شستشو
  • سرعت و دقت در نصب
  • سهولت در حمل و نقل
  • دستیابی به فضای مفید بیشتر با توجه به ضخامت کمتر
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • سهولت در تغییر و تعویض پانلها

 

تولیدات و خدمات کیان پانل:

و در پایان ، پرسنل شرکت در قالب اعضاء یک خانواده منسجم با نام شرکت قطعات پیش ساخته فلزی کیان مهمترین رکن  وسرمایه شرکت می باشد .

ضخامت ساندویچ پانل

انواع ضخامت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل‌ها، محصولات نوآورانه‌ای در ساخت‌وساز صنعتی، به عنوان راه‌حل‌های کارآمد برای عایق‌بندی و پوشش دیوارها و سقف‌ها شناخته می‌شوند. این پانل‌ها که از دو

نمایش »
+98  902  82  58  616
+98  21  23  522  522
+98  21  222  33  681