ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای

Print

ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای که در ساخت و ساز سردخانه‌ها و فریزرهای صنعتی به کار می‌روند، به طور گسترده‌ای به عنوان یک راهکار نوین و مؤثر شناخته شده‌اند. این محصولات به دلیل قابلیت شستشوی آسان، بهترین عایق در برابر حرارت و برودت و مقاومت بالا در برابر رشد میکروارگانیسم‌ها مانند قارچ‌ها و باکتری‌ها، انتخابی ایده‌آل برای حفظ بهداشت در محیط‌هایی است که با مواد غذایی سروکار دارند. علاوه بر این، امکان استفاده از این ساندویچ پانل‌ها در ساخت سردخانه ها و یخچال‌های نصب شده بر روی خودروهای باری مانند نیسان،ایسوزو، تریلرها و …… نیز میسر است، که نشان‌دهنده تنوع کاربرد و رضایت مصرف‌کنندگان از این محصولات در سال‌های اخیر است.

 

کاربرد ساندویچ پانل های سردخانه ایی چیست؟

ساندویچ پانل‌ها به عنوان عایق‌های بسیار قوی عمل می‌کنند و از تغییرات دمایی در داخل سردخانه‌ها جلوگیری می‌کنند. با استفاده از فوم‌های پلی‌یورتان با دانسیته بالا در ساختار این پانل‌ها، از ورود و خروج هوا جلوگیری می کند. این خصوصیات موجب شده است که ساندویچ پانل‌ها برای استفاده در محیط‌های نگهداری مواد غذایی حساس به دما و حرارت مانند محصولات پروتئینی و لبنی بسیار مناسب باشند.

 

کاربرد این ساندویچ پانل‌ها به این موارد محدود نمی‌شود. آنها همچنین در سالن‌های پرورش قارچ نیز به کار می‌روند، که در آنجا به حفظ دمای مناسب محیط و جلوگیری از رشد کپک و قارچ‌های مضر کمک می‌کنند. این ویژگی‌ها به کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش کارایی در پرورش قارچ‌ها نیز منجر می‌شود.

 

از دیگر مزایای ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای می‌توان به سرعت بالا در نصب، کمتر شدن هدر رفت انرژی به دلیل وجود درزهای محکم و ضد آب اشاره کرد. این امکانات از جمله عواملی هستند که ساندویچ پانل‌ها را به یک انتخاب محبوب در صنعت ساخت‌وساز صنعتی نیز تبدیل کرده‌اند، به ویژه برای کاربردهایی که نیازمند حفظ دمای ثابت و بهداشت مناسب هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان به منظور خرید ساندویچ پانل از طریق وب سایت کیان پانل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

+98  902  82  58  616
+98  21  23  522  522
+98  21  222  33  681